Vad tycker ni egentligen?

Det skulle onekligen vara kul med lite mer respons från dej som läsare. Jag träffar då och då personer som följer mitt bloggande, och jag uppskattar verkligen mail och kommentarer som jag får live. Extra kul är det om personer från barndom/ungdom och tidigare sammanhang ger sej tillkänna med ett litet hejsan eller så. Då får man lite extra energi och nya kuliga ideer att skriva om. Anledningen att det blivit lite glesare med inlägg här är att jag nu huvudsakligen fokuserar på min blogg i VK  under Gunnel Forsberg.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag har inte hunnit läsa på ett tag, haft fullt upp. Men jag skriver gärna fler kommentarer när jag väl läser! Fortsätt!!! Kan du skicka länken till din andra blogg också?

Kram från ungdomsvännen!

2008-10-10 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0